2.Orange: “Narrowcasting is een keuze”
In de afgelopen jaren hebben digitale informatiesystemen een vlucht genomen in onze maatschappij. Op het werk, in winkels, langs snelwegen, soms zelfs thuis treffen we monitoren of grote videowalls aan met content. Zowel passief als interactief wordt er via verschillende media in informatie voorzien. Met de komst van het fenomeen narrowcasting, ook wel digital signage genoemd, zijn er tal van aanbieders op de markt gekomen met allerhande software pakketten welke het mogelijk maken content te tonen op de diverse displays.
2.Orange is sinds haar oprichting een onafhankelijk leverancier op het vlak audiovisuele middelen, wij geven onze relaties altijd een keuze in product en/of dienst. Dit geldt ook voor narrowcasting, jaarlijks passeren er tussen de 10 en 20 narrowcasting pakketten de revue bij ons. Wij maken hier voor onze relaties een selectie uit om onze klanten altijd te kunnen bedienen met een pakket welke het beste aansluit op de wensen en behoeften, dit voor nu maar ook met het oog op de toekomst (denk aan uitbreiding/ groei, komst van interactiviteit etc.).
Vraagstukken die wij vaak tegenkomen zijn de volgende:
Indien wij de wensen eisen in kaart hebben kunnen onze adviseurs u een passend voorstel doen met het pakket dat het beste op uw wensen en eisen aansluit. Een juiste keuze is van groot belang om het systeem ook gemakkelijk en doeltreffend te gebruiken, niets is zo zonde als informatiesystemen welke uitgeschakeld staan of oude content vertonen!
2.Orange heeft met TiC Narrow Casting heeft deze Award gewonnen voor hun uitstekende oplossing in de Heineken Music Hall, te Amsterdam, waar meer dan 34 schermen op eenvoudige wijze te plannen zijn met evenementinformatie, prijsinformatie voor de horeca en vertrektijden informatie voor het openbaar vervoer na een concert. De Heineken Music Hall is een van de grootste overdekte concertzalen in Nederland.
Via www.2orange.nl of via 010-8200306 kunt u contact opnemen voor een advies op maat.