Blogs

Duik in de wereld van Van Gogh Sticky

dec
04

Eind juli is een nieuwe tentoonstelling in het Van Gogh Museum te Amsterdam geopend. Het is voor het eerst dat het museum het verhaal van Van Gogh vertelt zonder daadwerkelijk kunstwerken te tonen.

Geplaatst door Marijke Doeve lees verder

Dansen voor een Big Mac Sticky

nov
19

McDonald's maakt al jaren slim gebruik van narrowcasting. Zowel binnen de McDonalds-zaken als buiten de deur, probeert deze bekende fastfoodketen nieuwe klanten te werven, maar ook bestaande klanten aan te sporen tot nieuwe aankopen. Zo was de 50ste verjaardag van de welbekende Big Mac een uitgelezen kans om een nieuwe campagne op te zetten.

Geplaatst door Marijke Doeve lees verder

Nutella zorgt voor glimlach in het centrum van Amsterdam. Sticky

nov
07

In samenwerking met JCDecaux komt Nutella met het idee om een campagne te starten welke in het teken staat van een positieve verassing.  De mooiste manier om iemand positief te verassen is het geven van complimentjes. Iets wat tegenwoordig veel te weinig gedaan wordt volgens Nutella. Tijd om hier verandering in te brengen!

Geplaatst door Marijke Doeve lees verder

Stoppen met roken door narrowcasting (video) Sticky

okt
24

Het Zweedse reclamebureau Åkestam Holst heeft voor Apoteket Hjärtat, een bekende Zweedse apotheekketen, een narrowcasting installatie ontwikkeld die inmiddels bekend staat als The Coughing Billboard.

Dit billboard promoot producten van de apotheek maar dient tegelijkertijd als een zeer effectieve afschrikker voor het roken van sigaretten.

Geplaatst door Dennis Coremans lees verder

Narrowcasting-campagne vraagt aandacht voor klimaatverandering. Sticky

okt
09

Justdiggit is een non-profitorganisatie die zich op verschillende manieren inzet voor het herstel van het klimaat. Deze organisatie opereert wereldwijd en heeft tal van bekende ambassadeurs zoals Desmond Tutu en Floortje Dessing. Om de jongste doelgroep klimaatbewuster te maken, is Justdiggit een samenwerking aangegaan met Tess Milne (presentatrice/ social influencer) als nieuwe ambassadeur.

Geplaatst door Dennis Coremans lees verder

Good Noodles Challenge voor een leven lang gratis noodles! Sticky

sep
25

“Op Unox Good Noodles kun je lekker lang door” dit is de nieuwe slogan van de reclamecampagne die Unilever in het leven heeft geroepen voor haar nieuwe Unox product.

Geplaatst door Dennis Coremans lees verder

Augmented reality zorgt voor hilariteit in Rusland! Sticky

sep
11

Het is geen verrassing meer dat het moeilijk kan zijn om het oog van een consument weg te halen van hun mobiele telefoon, vooral wanneer ze onderweg zijn. Een manier waarop adverteerders proberen op te vallen, is door augmented reality-elementen te integreren in hun beeldschermen.

Geplaatst door Dennis Coremans lees verder

Pagina's

Subscribe to RSS-blogs