Blog van Hester Naaktgeboren

Virtuele paskamer try-out bij de Bijenkorf (video)

jun
24

Vorige maand lanceerde de Bijenkorf een try-out met een virtuele paskamer met 3D-techniek. Klanten hoeven de kleding niet meer fysiek te passen, maar kunnen digitaal ervaren hoe de nieuwe zomercollectie hen zal staan.

De virtuele paskamer reisde in april en mei langs vier verschillende filialen in het land om bezoekers kennis te laten maken met deze vooruitstrevende techniek.

Geplaatst door Hester Naaktgeboren lees verder

Digitaal rotsklimmen en duiken op de Filipijnen

mei
26

Het zien van mooie onderwater ervaringen en het beleven van spannende klimtochten is leuk, maar het is nog leuker om ze daadwerkelijk zelf mee te maken -ook al is het digitaal!

Geplaatst door Hester Naaktgeboren lees verder

Lunch & Learn sessie: Guide for the perfect videowall

mei
20

Na een reeks van succesvolle Lunch & Learn sessies afgelopen jaar, is het tijd voor een nieuw onderwerp: Guide for the perfect Videowall.

Kerèn Presentatie Systemen introduceert een nieuwe Lunch & Learn sessie: Guide for the perfect Videowall.

Tijdens deze sessies zullen zij u als dealer zo goed mogelijk te informeren over de mogelijkheden, mogelijke valkuilen en tonen we uw veel oplossingen omtrent Videowalls.

Geplaatst door Hester Naaktgeboren lees verder

Filmding College #3 Gamification

mei
14

Filmding verzorgt op 6 juni 2014 de derde Filmding College van dit jaar en deze zal gaan over Gamificaction. Samen met Gert-Jan Brok van Fantazm zal André Ansems van Filmding u meenemen in de wondere wereld van Gamification. 

Geplaatst door Hester Naaktgeboren lees verder

Nieuwe trend: Gamification (video)

apr
25

Klanten hebben tegenwoordig steeds minder zin en tijd om ergens op te wachten. Restaurant-eigenaren lossen dat probleem handig op door het integreren van social media, narrowcasting en mobiele technologie in hun bestel en betaalmethodes.

Deze oplossingen zijn al langer beschikbaar, maar er is ook een andere technologie in opkomst die restaurateurs kunnen gebruiken om hun klanten bij zich te houden: "gamification". Gamification is zeker geen nieuw fenomeen, maar is wel een handige oplossing die alledaags gedoe kan oplossen en daarmee de horeca enorm helpt.

Geplaatst door Hester Naaktgeboren lees verder

Augmented reality narrowcasting van Pepsi valt Londen binnen (video)

apr
02

Narrowcasting en augmented reality helpt aliens, robots, een gigantisch monster met tentakels -en Pepsi Max- om door Londen te stormen.

Door samen te werken met JCDecaux en productie firma Grand Visual, verrast en vermaakt PepsiCo mensen die in een bushokje staan te wachten met augmented reality scenes van een gigantische robot die dwars door de skyline stormt, een vliegende schotel die opeens aan komt vliegen of een nabije voetganger die weggesleept wordt door een monster met tentakels!

Geplaatst door Hester Naaktgeboren lees verder

InterVisuals wint DiSiN Award 2013

feb
11

Op 5 februari is in Amsterdam de DiSiN Award 2013 uitgereikt aan InterVisuals. De DiSiN Award is een aanmoedigingsprijs die jaarlijks wordt toegekend aan talent in de Benelux dat zich weet te onderscheiden op het gebied van beeldschermcommunicatie. Winnaar InterVisuals ontvangt de prijs voor de ontwikkeling van het digitale interactieve planbord iPOSID.

Geplaatst door Hester Naaktgeboren lees verder

Pagina's

Subscribe to RSS - Blog van Hester Naaktgeboren