T-Mobile’s Signature Stores

T-Mobile heeft flink uitgepakt in 6 van hun winkels. Deze vestigingen zijn allemaal voorzien van unieke schermen en architectuur ontwikkeld door Publicis Sapient. Klanten van T-Mobile raken maar niet uitgekeken!


Het doel van de Signature Stores van T-mobile is het vergroten van de winkelervaring, voor iedereen. Dit doel is aardig volbracht met in totaal 300 miljoen pixels. Elke pixel, elk knooppunt en elke LED-lamp is ontworpen om harmonieus samen te komen. Zo heeft de vestiging op Times Square een LED-scherm dat geheel rond de binnenkant van de winkel loopt. Ook de entrees van de vestigingen in Chicago en Santa Monica zijn indrukwekkend met een 6 meter lange digitale ingang die van vloer tot plafond loopt! Het heeft niet alleen meer bezoekers/klanten opgeleverd, ook T-mobile’s beste verkopers willen in één van deze vestigingen werken.

Wil je weten hoe dit eruit ziet? Bekijk hieronder het filmpje waarin alle 6 de winkels voorbij komen.