Droomvakantie

De luchtvaartmaatschappij Jetstar heeft in samenwerking met JCDecaux gebruik gemaakt van eye-trackingtechnologie om de jaarlijks kerstverkoop in december 2018 te promoten. Een droomvakantie prikkelde en activeerde de voorbijgangers, waarvan sommigen de gelukkige winnaars waren van een giftcard om deze droomvakantie te boeken!

 


De campagne met als titel "All Eye Want For Christmas" bestond uit op maat gemaakte panelen in Sydney Street en Melbourne's Southern Cross Station. De panelen bevatten een reeks van Jetstar populairste bestemmingen. Verleidelijke foto's van Honolulu, Ho Chi Minh, Perth en de Gold Coast werden vertoond om voorbijgangers te prikkelen. Daarnaast daagde de tekst: "Je ogen kunnen een geschenk voor je winnen” voorbijgangers uit om een spel te spelen en hiermee een droomvakantie te winnen. De panelen gebruikten eye-trackingtechnologie om de blik te volgen naar de bestemming die het meest aantrekkelijk was. Een aantal gelukkige gebruikers kregen na het spelen van het spel, een Jetstar-tegoedbon ter waarde van $500,- om deze droomvakantie te boeken.

"Iedereen heeft een droombestemming als het op reizen aankomt. We hebben samen met JCDecaux een innovatieve en boeiende manier ontwikkeld om deze campagne tot leven te brengen", zegt Catriona Larritt, Chief Customer Officer van Jetstar.

Nieuwsgierig? Bekijk hier het filmpje!