Ontwikkelingen

Stoppen met roken door narrowcasting (video)

jan
30

Het Zweedse reclamebureau Åkestam Holst heeft voor Apoteket Hjärtat, een bekende Zweedse apotheekketen, een narrowcasting installatie ontwikkeld die inmiddels bekend staat als The Coughing Billboard.

Dit billboard promoot producten van de apotheek maar dient tegelijkertijd als een zeer effectieve afschrikker voor het roken van sigaretten.

Geplaatst door Mirte Kurpershoek lees verder

Digitaal apporteerspelletje op Melbourne's Southern Cross Station (video)

jan
17

GPY&R Melbourne, een innovatief Australisch multimedia design en brand marketing bureau, is recentelijk een samenwerking aangegaan met JCDecaux om een nieuw interactief beeldscherm voor The Lost Dogs' Home, te ontwikkelen.

The Lost Dogs' Home is een non-profit dierenwelzijnsorganisatie die de adoptie van honden en katten promoot en aandacht vraagt voor verantwoordelijk huisdier-eigenaarschap.

Geplaatst door Mirte Kurpershoek lees verder

Digitale schermen vertonen live oogst voor Delhaize (video)

dec
20

We leven in een tijd waarin de vraag en consumptie van gezonde producten een recordhoogte heeft bereikt. Er is een hoop te doen over genetisch gemodificeerde gewassen en veel gebruikte marketingkreten als 'vers' en 'lokaal'. Hierdoor heeft de consument niet alleen trek in verse groente en fruit maar ook in unieke en vooral betrouwbare uitleg over de versheid van producten. 

Geplaatst door Mirte Kurpershoek lees verder

Revlon op Times Square (video)

dec
06

Make up merk Revlon is gestart met de nieuwe 'love is on' campagne. Om hier aandacht aan te besteden zijn ze een samenwerking aan gegegaan met Clear Channel Spectacolor. Clear Channel Spectacolor heeft hiervoor een interactief LED video board geïnstalleerd op Times Square in New York City.

Er wordt voor de content gebruik gemaakt van een interactieve 'kiss camera' zoals we deze ook kennen van grote basketballwedstrijden in de V.S.

Geplaatst door Mirte Kurpershoek lees verder
Subscribe to RSS - Ontwikkelingen