Blog van Marijke Doeve

Bart Kresa presenteert kunstwerk op ISE 2019 Sticky

feb
12

De internationale vakbeurs Integrated Systems Europe (ISE) is ’s werelds grootste audiovisuele en systeemintegratie beurs. Er worden oplossingen en technieken op het gebied van digital signage, narrowcasting, touch screens en projectoren gepresenteerd voor o.a. reclame, bewegwijzering, retail, informatiedoeleinden, gaming en presentatie.


Geplaatst door Marijke Doeve lees verder

Nescafé in Shanghai Sticky

jan
30

Nescafé en JC Decaux slaan de handen ineen voor het promoten van een nieuw product; de Cold Brew. De wens vanuit Nescafé was in Shanghai een campagne op te zetten waarbij voorbijgangers geprikkeld werden om mee te doen aan een activiteit waarbij deze koffie centraal stond. Naamsbekendheid en introductie van Cold Brew.


Geplaatst door Marijke Doeve lees verder

Narrowcasting op het nieuwe vliegveld van Istanbul Sticky

jan
15

Samsung Electronics heeft onlangs haar SMART-signage oplossing geïmplementeerd op de nieuwe luchthaven van Istanbul. Het vliegveld is het grootste ter wereld en zal jaarlijks 200 miljoen passagiers bedienen. Het vliegveld werd op 29 oktober 2018, de nationale feestdag in Turkije, officieel geopend door de Turkse president Erdogan.

Geplaatst door Marijke Doeve lees verder

Narrowcasting om racisme onder de aandacht te brengen Sticky

dec
17

Noorwegen is gekozen tot meest gelukkig land ter wereld op basis van verschillende factoren zoals: zorg, vrijheid en inkomen.
Het anti racisme centrum Noorwegen draagt daar op haar eigen manier een steentje aan bij. Het bereiken van een sociaal rechtvaardige samenleving is het doel van deze niet-gouvernementele organisatie. Middels documentatie en preventie van racisme proberen zij minderheidspopulaties bij te staan, en op te komen voor de rechten van de mens. Middels narrowcasting proberen zij hun zaak onder de aandacht te brengen.

Geplaatst door Marijke Doeve lees verder

Duik in de wereld van Van Gogh Sticky

dec
04

Eind juli is een nieuwe tentoonstelling in het Van Gogh Museum te Amsterdam geopend. Het is voor het eerst dat het museum het verhaal van Van Gogh vertelt zonder daadwerkelijk kunstwerken te tonen.

Geplaatst door Marijke Doeve lees verder

Dansen voor een Big Mac Sticky

nov
19

McDonald's maakt al jaren slim gebruik van narrowcasting. Zowel binnen de McDonalds-zaken als buiten de deur, probeert deze bekende fastfoodketen nieuwe klanten te werven, maar ook bestaande klanten aan te sporen tot nieuwe aankopen. Zo was de 50ste verjaardag van de welbekende Big Mac een uitgelezen kans om een nieuwe campagne op te zetten.

Geplaatst door Marijke Doeve lees verder

Nutella zorgt voor glimlach in het centrum van Amsterdam. Sticky

nov
07

In samenwerking met JCDecaux komt Nutella met het idee om een campagne te starten welke in het teken staat van een positieve verassing.  De mooiste manier om iemand positief te verassen is het geven van complimentjes. Iets wat tegenwoordig veel te weinig gedaan wordt volgens Nutella. Tijd om hier verandering in te brengen!

Geplaatst door Marijke Doeve lees verder
Subscribe to RSS - Blog van Marijke Doeve