Blog van Marijke Doeve

Gezichtsherkenning Sticky

jan
15

Om de lancering van een nieuwe yoghurt-smoothieserie te promoten, werkte Yoplait samen met JCDecaux in Sydney. Door gebruik te maken van gezichtsherkenning hebben zij een waardevolle campagne opgezet die tot veel positieve reacties heeft geleid.


Geplaatst door Marijke Doeve lees verder

Hale Centre Theatre Sticky

dec
24

Het Hale Centre Theatre is gevestigd in Salt Lake City. Vanwege vernieuwingen werd het team van Hale uitgedaagd om “groot te dromen” en na te denken over moderne verbeteringen. In samenwerking met Revel Media Group zijn die dromen tot leven gebracht. Een meeslepende theater ervaring met meer kansen voor zakelijke partners een een modern jasje.

Geplaatst door Marijke Doeve lees verder

Las Arenas Sticky

dec
03

Op het eerste oog zou je niet verwachten dat er in Las Arenas Barcelona urenlang geshopt, geslenterd en gegeten kan worden. Het gebouw was tot 1977 in gebruik als arena voor stierengevechten en pas in 2011 ging het als winkelcentrum open voor publiek. Arenas heeft meer dan 40.000 vierkante meters voor winkels, recreatie en kantoren. De zes verdiepingen zijn overkoepeld door een ongelofelijk koepel van 27 meter hoog, een van de grootste in Europa. Op de bovenste verdieping is er een uitkijkpunt waar de bezoeker de stad kunt bekijken.

Geplaatst door Marijke Doeve lees verder

SkySymphony Lightshow Sticky

nov
05

Op 17 oktober 2019 is het mediabedrijf Tommy bekroond met 3 trofeeën op de MediaPost Digital Out Of Home Awards. De SkySymphony Lightshow Mowgli was hier de grote winnaar van onder andere de prestigieuze Best in Show Award. De Digital Out of Home Awards bekronen de meest creatieve, innovatieve en effectieve advertenties in digitale out-of-home media.


Geplaatst door Marijke Doeve lees verder

Reo Māori Sticky

okt
08

In september zijn de Nieuw-Zeelanders opnieuw aangemoedigd om de moedertaal “Reo Māori” te waarderen en meer te gebruiken. Net als in 2018 is de Māori Language Week van start gegaan en worden er 280 digitale advertentiepanelen ingezet in 6 grote steden om de taalkennis te vergroten.

 


Geplaatst door Marijke Doeve lees verder

Blowing in the wind Sticky

sep
25

Begin 2014 lanceerde de Zweedse apotheek-keten Apotek Hjärtat een nieuwe lijn haarverzorgingsproducten onder de naam Apolosophy. "Laat je haar tot leven komen" was de slogan die bij deze productlijn hoorde. Middels een fantastische campagne hebben ze de producten lijn naamsbekendheid gegeven.

 


Geplaatst door Marijke Doeve lees verder

College op het perron Sticky

sep
10

Naamsbekendheid vergroten en de doelgroep kennis laten maken met onderzoeken die normaal gesproken binnen de kring van academici blijven. Dat was de doelstelling van ‘Perroncollege’ van de Open Universiteit. In samenwerking met mediabureau Zigt en outdoor-exploitant Exterion Media zijn zij een campagne gestart op de drukste perrons in Amsterdam, Den haag, Eindhoven, Rotterdam, Utrecht en Amersfoort.

 

 

Geplaatst door Marijke Doeve lees verder

Pagina's

Subscribe to RSS - Blog van Marijke Doeve