Blog van Marijke Doeve

Reo Māori Sticky

okt
08

In september zijn de Nieuw-Zeelanders opnieuw aangemoedigd om de moedertaal “Reo Māori” te waarderen en meer te gebruiken. Net als in 2018 is de Māori Language Week van start gegaan en worden er 280 digitale advertentiepanelen ingezet in 6 grote steden om de taalkennis te vergroten.

 


Geplaatst door Marijke Doeve lees verder

Blowing in the wind Sticky

sep
25

Begin 2014 lanceerde de Zweedse apotheek-keten Apotek Hjärtat een nieuwe lijn haarverzorgingsproducten onder de naam Apolosophy. "Laat je haar tot leven komen" was de slogan die bij deze productlijn hoorde. Middels een fantastische campagne hebben ze de producten lijn naamsbekendheid gegeven.

 


Geplaatst door Marijke Doeve lees verder

College op het perron Sticky

sep
10

Naamsbekendheid vergroten en de doelgroep kennis laten maken met onderzoeken die normaal gesproken binnen de kring van academici blijven. Dat was de doelstelling van ‘Perroncollege’ van de Open Universiteit. In samenwerking met mediabureau Zigt en outdoor-exploitant Exterion Media zijn zij een campagne gestart op de drukste perrons in Amsterdam, Den haag, Eindhoven, Rotterdam, Utrecht en Amersfoort.

 

 

Geplaatst door Marijke Doeve lees verder

Eerste outdoor laadstation Sticky

aug
27

Om de lancering van de nieuwe Galaxy S10 + -telefoon te promoten, hebben Samsung en JCDecaux samengewerkt om de eerste draadloze oplaadstations in Singapore te introduceren. Tien bushaltes in de drukste buurt van de stad werden getransformeerd in draadloze laadpalen.

 

 

Geplaatst door Marijke Doeve lees verder

Plastic oceaan Sticky

aug
12

Een tijd geleden is een indrukwekkende digitale campagne gelanceerd ter gelegenheid van World Plastic Bag Free Day. WCRS heeft in samenwerking met Sky Ocean Rescue de grootste bedreiging van Oceanen gevisualiseerd en daagt voorbijgangers uit dit gevaar te ontdekken.

 


Geplaatst door Marijke Doeve lees verder

Narrowcasting op de University of Guelph Sticky

jul
30

Moderniseren en de communicatie verbeteren. Waar veel bedrijven starten met de technologie, is de Universerty of Guelph gestart met het stellen van duidelijke doelden. Wat willen ze communiceren, welke middelen zijn hiervoor nodig, en wat is het budget? Vanuit daar is een fantastisch plan opgesteld om narrowcasting te implementeren binnen deze organisatie.

 

Geplaatst door Marijke Doeve lees verder

Droomvakantie Sticky

jul
02

De luchtvaartmaatschappij Jetstar heeft in samenwerking met JCDecaux gebruik gemaakt van eye-trackingtechnologie om de jaarlijks kerstverkoop in december 2018 te promoten. Een droomvakantie prikkelde en activeerde de voorbijgangers, waarvan sommigen de gelukkige winnaars waren van een giftcard om deze droomvakantie te boeken!

 

Geplaatst door Marijke Doeve lees verder

Pagina's

Subscribe to RSS - Blog van Marijke Doeve