Weblogs

Virtuele paskamer try-out bij de Bijenkorf (video)

jun
24

Vorige maand lanceerde de Bijenkorf een try-out met een virtuele paskamer met 3D-techniek. Klanten hoeven de kleding niet meer fysiek te passen, maar kunnen digitaal ervaren hoe de nieuwe zomercollectie hen zal staan.

De virtuele paskamer reisde in april en mei langs vier verschillende filialen in het land om bezoekers kennis te laten maken met deze vooruitstrevende techniek.

Geplaatst door Hester Naaktgeboren lees verder

Digitaal rotsklimmen en duiken op de Filipijnen

mei
26

Het zien van mooie onderwater ervaringen en het beleven van spannende klimtochten is leuk, maar het is nog leuker om ze daadwerkelijk zelf mee te maken -ook al is het digitaal!

Geplaatst door Hester Naaktgeboren lees verder

Nieuwe trend: Gamification (video)

apr
25

Klanten hebben tegenwoordig steeds minder zin en tijd om ergens op te wachten. Restaurant-eigenaren lossen dat probleem handig op door het integreren van social media, narrowcasting en mobiele technologie in hun bestel en betaalmethodes.

Deze oplossingen zijn al langer beschikbaar, maar er is ook een andere technologie in opkomst die restaurateurs kunnen gebruiken om hun klanten bij zich te houden: "gamification". Gamification is zeker geen nieuw fenomeen, maar is wel een handige oplossing die alledaags gedoe kan oplossen en daarmee de horeca enorm helpt.

Geplaatst door Hester Naaktgeboren lees verder

Augmented reality narrowcasting van Pepsi valt Londen binnen (video)

apr
02

Narrowcasting en augmented reality helpt aliens, robots, een gigantisch monster met tentakels -en Pepsi Max- om door Londen te stormen.

Door samen te werken met JCDecaux en productie firma Grand Visual, verrast en vermaakt PepsiCo mensen die in een bushokje staan te wachten met augmented reality scenes van een gigantische robot die dwars door de skyline stormt, een vliegende schotel die opeens aan komt vliegen of een nabije voetganger die weggesleept wordt door een monster met tentakels!

Geplaatst door Hester Naaktgeboren lees verder

Romantische narrowcasting van Coca Cola voor Valentijnsdag (video)

feb
28

Afgelopen Valentijnsdag introduceerde Coca Cola een 'onzichtbare' Cola automaat die zichzelf alleen zichtbaar maakte wanneer er een verliefd stelletje voorbij de machine liep.

Geplaatst door Mirte Kurpershoek lees verder

Narrowcasting trends voor 2014

jan
20

Vanuit het perspectief van The Digital Signage Experts Group bespreken we de opkomende trends op het gebied van Narrowcasting. Welke ontwikkelingen die we in 2013 zagen onstaan gaan verder in 2014 en van welke trends nemen we voorgoed afscheid? Wat gaan we in 2014 zien op het gebied van bijvoorbeeld Content, Design, Software en Hardware?

Geplaatst door Hester Naaktgeboren lees verder
Subscribe to RSS - Weblogs