Blog van Hermie Verhoeven

Songteksten in Amsterdamse tramhaltes. Sticky

feb
26

Een samenwerking tussen JCDecaux en kunstenaar Frankey heeft een aantal prachtige kunstwerken opgeleverd die te zien zijn bij vijf Amsterdamse tramhaltes. De achterzijde van informatiepanelen in de tramhaltes waren ongebruikt. Om hier op een unieke manier invulling aan te geven, werd Frankey gevraagd een blijvend kunstwerk te bedenken.

Geplaatst door Hermie Verhoeven lees verder

Ted Baker Sticky

feb
11

Ted Baker heeft veel en mooi campagne materiaal welke ze allemaal willen delen met hun klanten. Om deze hoeveelheid op een makkelijke en simpele wijze te vertonen, hebben ze MediaZest gevraagd om te zoeken naar een oplossing. Middels narrowcasting is dit tot een mooi resultaat gekomen.

Geplaatst door Hermie Verhoeven lees verder

T-Mobile’s Signature Stores Sticky

jan
28

T-Mobile heeft flink uitgepakt in 6 van hun winkels. Deze vestigingen zijn allemaal voorzien van unieke schermen en architectuur ontwikkeld door Publicis Sapient. Klanten van T-Mobile raken maar niet uitgekeken!

Geplaatst door Hermie Verhoeven lees verder

Ultramoderne luchthaven. Sticky

dec
17

De ultramoderne luchthaven Platov in Rostov, Rusland verwelkomt zijn reizigers met een indrukwekkende expositie over de Russische kozakken. Ook zijn er prachtige virtuele beelden van de rivier de Don.

Geplaatst door Hermie Verhoeven lees verder

Museum dompelt bezoekers onder in de geschiedenis. Sticky

nov
20

Het Sir John Monash Centre, in de Somme Frankrijk, herdenkt de Australische soldaten die tijdens de Eerste Wereldoorlog aan het Westfront dienden. Het 1.200m2 grote centrum, dat in 2018 werd geopend, is een hightech museum.

Geplaatst door Hermie Verhoeven lees verder

Narrowcasting vergroot de beleving bij reisbureau TUI Sticky

okt
22

Ben je wel eens bij een TUI shop binnengelopen om een vakantie te boeken? Dan is het je vast opgevallen dat ook zij gebruik maken van narrowcasting, en niet zo maar een beetje! Sinds 2015 heeft TUI, de grootste reisorganisatie van Nederland, ervoor gekozen om narrowcasting te betrekken bij hun verkoopmethode. Het Nederlandse bedrijf First Impression heeft dit project speciaal op maat ontworpen en ontwikkeld.

Geplaatst door Hermie Verhoeven lees verder

H&M heeft een interactieve spraak spiegel. Sticky

jul
15

Een nieuwe technische oplossing is nu live in s’werelds grootste H&M winkel op Time Square, New York. Visualart, Microsoft, H&M en Ombori hebben de handen in een geslagen om de klant ervaring tot een hoger niveau te brengen. Hiervoor hebben zij een “smart mirror” ontwikkeld die werkt op stem en gezichtsherkenning.

 

Geplaatst door Hermie Verhoeven lees verder

Pagina's

Subscribe to RSS - Blog van Hermie Verhoeven