Augmented reality zorgt voor hilariteit in Rusland!

Het is geen verrassing meer dat het moeilijk kan zijn om het oog van een consument weg te halen van hun mobiele telefoon, vooral wanneer ze onderweg zijn. Een manier waarop adverteerders proberen op te vallen, is door augmented reality-elementen te integreren in hun beeldschermen.

Russ Outdoor bijvoorbeeld, werkte onlangs samen met de Russische omroep TNT aan een AR-campagne om het bewustzijn voor de Russische tv-show 'Holostyak' te vergroten.

Het Russische DOOH-bedrijf gebruikte een display in een bushokje in Moskou, met een promotieafbeelding van de show aan de ene kant en aan de andere kant virtuele rozenblaadjes die rond het scherm zweefden.Terwijl gebruikers het scherm naderden, begonnen de rozenblaadjes in cirkels rond te draaien en een verscheen er een afbeelding van de acteur op het scherm. Het display is transparant, zodat gebruikers zichzelf digitaal kunnen uitleven met hun favoriete acteur. Benieuwd naar het eindresultaat? Bekijk dan onderstaande video!