Narrowcasting vergroot de beleving bij reisbureau TUI

Ben je wel eens bij een TUI shop binnengelopen om een vakantie te boeken? Dan is het je vast opgevallen dat ook zij gebruik maken van narrowcasting, en niet zo maar een beetje! Sinds 2015 heeft TUI, de grootste reisorganisatie van Nederland, ervoor gekozen om narrowcasting te betrekken bij hun verkoopmethode. Het Nederlandse bedrijf First Impression heeft dit project speciaal op maat ontworpen en ontwikkeld.


Wanneer je voor de etalage van een TUI shop staat zie je meteen de last minute aanbiedingen naar een zonnig vakantieland voorbij “vliegen”. Dit principe hebben we natuurlijk al wel eens vaker gezien maar zodra je binnenstapt verschijnen er mooie foto’s op de bijzondere videowall en kan er gebruik gemaakt worden van een interactieve tafel. Je vakantie bucket list wordt gelijk een stuk groter! De interactieve tafel gaat veel verder dan de reisgids. Hierop vindt je alles wat je wilt weten over jouw vakantiebestemming, je kan zelfs letterlijk door de straat lopen waar jouw gekozen hotel/resort staat!

Benieuwd hoe dit eruit ziet? Bekijk hieronder het filmpje of loop een keertje binnen!