H&M heeft een interactieve spraak spiegel.

Een nieuwe technische oplossing is nu live in s’werelds grootste H&M winkel op Time Square, New York. Visualart, Microsoft, H&M en Ombori hebben de handen in een geslagen om de klant ervaring tot een hoger niveau te brengen. Hiervoor hebben zij een “smart mirror” ontwikkeld die werkt op stem en gezichtsherkenning.

 


De spiegel communiceert met de klant via spraak en gezichtsherkenning en beantwoord de vraag van de klant. Tevens bied de spiegel de mogelijkheid om een leuke selfie te maken! Het is een unieke oplossing die alleen in deze winkel te vinden is. De spiegel blijkt een groot succes te zijn gezien de cijfers. Elke dag worden er verschillende selfies gemaakt en wordt de klant geïnspireerd met de outfits die de spiegel voorstelt. Maar dat is nog niet alles, 86% van de klanten die een selfie hebben gemaakt hebben ook de getoonde QR code gescand en 10% daarvan heeft zich ingeschreven voor de nieuwsbrief.

Nieuwsgierig hoe dit eruit ziet? Bekijk hieronder een uitgebreide video over deze magische spiegel.