Tiffany & Co.'s digitale klokkentoren op LAX

Tiffany & Co. is de exclusieve digital outdoor mediapartner van de nieuwe Digital Clock Tower in de Tom Bradley International Terminal van Los Angelos International Airport.
De Digital Clock Tower, gemaakt door JCDecaux SA, is de eerste in zijn soort in Noord-Amerika. Hierop wordt Tiffany & Co.’s nieuwste horlogecollectie voor mannen, de CT60, gepromoot.
De Tower biedt Tiffany & Co. een vierzijdige digitale platform aan van bijna 22 meter hoog in het midden van deze nieuwe internationale terminal. Deze high-definition digitale constructie bereikt alle vertrekkende reizigers en domineert de terminal’s grote hal.

Tom Bradley International is een van de meest prestigieuze terminals van de wereld. Het is de grootste internationale terminal van de VS met jaarlijks meer dan 9,8 miljoen passagiers reizend van en naar Europa en de regio Azië-Oceanië. Deze terminal is de thuisbasis voor meer dan 30 vliegmaatschappijen zoals China Airlines, Cathay Pacific, Korean Ai, British Airways, Qantas Airways en Lufthansa.
De terminal biedt ook een van de meest uitgebreide reisaanbiedingen van luxueuze boetieks van over de hele wereld voor mode, juwelen en accessoires.

“We zijn verheugd om onze samenwerking met Tiffany & Co. in de VS uit te breiden naar de Los Angelos International Airport. Deze nieuwe spectaculaire digitale toren biedt een ongeëvenaarde
exposure van een van ’s werelds meest iconische merken,” aldus Jean-Francois Decaux co-CEO van JCDecaux.

Klik op onderstaande filmpje om de making-of te zien van Tiffany & Co.'s nieuwste horlogecollectie CT60: