Blog van Leslie Stubbs

Lingerieketen tilt sfeerbeleving naar ongekend niveau! Sticky

aug
30

Winkelketen Hunkemöller voorziet haar nieuwe winkels van een winkelconcept waarbij het prikkelen van de zintuigen centraal staat. 

Geplaatst door Leslie Stubbs lees verder

Menukeuzes op basis van het weer bij McDonald's (video)

jan
05

Eind dit jaar zal fastfoodketen McDonald’s nieuwe digitale menuborden gaan installeren op de vestigingen in Amerika, waarbij speciale menuaanbevelingen worden gedaan op basis van het weer buiten.

Geplaatst door Leslie Stubbs lees verder

Innovatieve "Safety Truck" van Samsung! (video)

jul
17

Dat het participeren in het verkeer niet zonder slag of stoot gaat weten we al jaren. In Nederland zijn er in 2014 maar liefst 570 mensen omgekomen door verkeersongevallen. Na een forse daling van 12 procent in 2013, is het aantal verkeersdoden in 2014 gelijk gebleven. 

Geplaatst door Leslie Stubbs lees verder

Dancing Traffic Lights! (video)

okt
03

Als creatief antwoord op de vraag: 
"Hoe kunnen we bijdragen aan een betere verkeersveiligheid in de stad?" is Smart onlangs in Lissabon, Portugal een opvallend project gestart, waarbij wordt ingespeeld op deze vraag d.m.v. digital signage.

Geplaatst door Leslie Stubbs lees verder

Narrowcasting brengt interactieve beleving naar kinderziekenhuis

sep
19

Een ziekenhuisbezoek is zelden een reden om vrolijk te zijn. Zeker als je een kind bent en helemaal wanneer je als kind zijnde ook nog eens de patiënt bent. Dat kan anders dachten ze in het Alfred l. duPont kinderziekenhuis in het Amerikaanse Wilmington, Delaware. 

Geplaatst door Leslie Stubbs lees verder

Narrowcasting brengt 9/11 tot leven in het "National September 11 Memorial & Museum" in New York (video)

sep
12

Gisteren was het alweer 13 jaar geleden dat de terroristische aanslagen op New York en Washington D.C. plaatsvonden. Een zwarte bladzijde in de wereldgeschiedenis en nog steeds op ieders netvlies gebrand.

Geplaatst door Leslie Stubbs lees verder

Narrowcasting belangrijkste ingrediënt bij Instagram selfie campagne (video)

sep
03

In San Francisco is het tegenwoordig mogelijk om jezelf tegen te komen in een bushokje. Hoe? Via narrowcasting!

Chocolademerk Scharffen Berger is onlangs een vernieuwende marketingcampagne gestart, waarin de consument zélf de belangrijkste rol speelt.
Door middel van 50 beeldschermen in verschillende bushokjes in San Francisco worden verschillende smaken chocolade gekoppeld aan ingezonden Instagram selfies.

Geplaatst door Leslie Stubbs lees verder
Subscribe to RSS - Blog van Leslie Stubbs