Gezichtsherkenning Sticky

jan
15

Om de lancering van een nieuwe yoghurt-smoothieserie te promoten, werkte Yoplait samen met JCDecaux in Sydney. Door gebruik te maken van gezichtsherkenning hebben zij een waardevolle campagne opgezet die tot veel positieve reacties heeft geleid.


Geplaatst door Marijke Doeve lees verder

Hale Centre Theatre Sticky

dec
24

Het Hale Centre Theatre is gevestigd in Salt Lake City. Vanwege vernieuwingen werd het team van Hale uitgedaagd om “groot te dromen” en na te denken over moderne verbeteringen. In samenwerking met Revel Media Group zijn die dromen tot leven gebracht. Een meeslepende theater ervaring met meer kansen voor zakelijke partners een een modern jasje.

Geplaatst door Marijke Doeve lees verder

Ultramoderne luchthaven. Sticky

dec
17

De ultramoderne luchthaven Platov in Rostov, Rusland verwelkomt zijn reizigers met een indrukwekkende expositie over de Russische kozakken. Ook zijn er prachtige virtuele beelden van de rivier de Don.

Geplaatst door Hermie Verhoeven lees verder

Las Arenas Sticky

dec
03

Op het eerste oog zou je niet verwachten dat er in Las Arenas Barcelona urenlang geshopt, geslenterd en gegeten kan worden. Het gebouw was tot 1977 in gebruik als arena voor stierengevechten en pas in 2011 ging het als winkelcentrum open voor publiek. Arenas heeft meer dan 40.000 vierkante meters voor winkels, recreatie en kantoren. De zes verdiepingen zijn overkoepeld door een ongelofelijk koepel van 27 meter hoog, een van de grootste in Europa. Op de bovenste verdieping is er een uitkijkpunt waar de bezoeker de stad kunt bekijken.

Geplaatst door Marijke Doeve lees verder

Museum dompelt bezoekers onder in de geschiedenis. Sticky

nov
20

Het Sir John Monash Centre, in de Somme Frankrijk, herdenkt de Australische soldaten die tijdens de Eerste Wereldoorlog aan het Westfront dienden. Het 1.200m2 grote centrum, dat in 2018 werd geopend, is een hightech museum.

Geplaatst door Hermie Verhoeven lees verder

SkySymphony Lightshow Sticky

nov
05

Op 17 oktober 2019 is het mediabedrijf Tommy bekroond met 3 trofeeën op de MediaPost Digital Out Of Home Awards. De SkySymphony Lightshow Mowgli was hier de grote winnaar van onder andere de prestigieuze Best in Show Award. De Digital Out of Home Awards bekronen de meest creatieve, innovatieve en effectieve advertenties in digitale out-of-home media.


Geplaatst door Marijke Doeve lees verder

Narrowcasting vergroot de beleving bij reisbureau TUI Sticky

okt
22

Ben je wel eens bij een TUI shop binnengelopen om een vakantie te boeken? Dan is het je vast opgevallen dat ook zij gebruik maken van narrowcasting, en niet zo maar een beetje! Sinds 2015 heeft TUI, de grootste reisorganisatie van Nederland, ervoor gekozen om narrowcasting te betrekken bij hun verkoopmethode. Het Nederlandse bedrijf First Impression heeft dit project speciaal op maat ontworpen en ontwikkeld.

Geplaatst door Hermie Verhoeven lees verder

Pagina's

Subscribe to narrow-casting.nl RSS