Het interactieve bestelsysteem bij Holyfields maakt alles nog makkelijker!

Het idee achter Holyfields is erg simpel: Ervoor zorgen dat klanten zoveel mogelijk tijd kunnen besteden aan genieten en ontspannen. Het maakt niet uit of gasten een half uurtje binnen zijn of 3 uur lang. Het eerste Holyfields restaurant opende zijn deuren op 1 november 2010 in Frankfurt, Duitsland.

Het bestel systeem is het hart van het restaurant en zorgt ervoor dat er nauwelijks meer tijd verspild wordt aan het wachten totdat je ergens kan gaan zitten, je bestelling wordt opgenomen en je bestelling vervolgens geserveerd wordt. Samen met partner Newroom Media en Ippolito Fleitz Group werd er een klantvriendelijke zelf-service kiosk ontwikkeld. Als een klant een maaltijd wil bestellen, hoeft er alleen maar het gewenste eten en drinken op een van de verschillende kiosken ingetoetst te worden, en de bestelling wordt meteen doorgestuurd naar de cassiere. Op het moment dat het eten klaar is, gaat de pieper van de cassiere en brengt het naar de tafel van de klant.

Om de klant helemaal tevreden te kunnen maken zitten er ook verschillende toepassingen op het interactieve bestel sytsteem. Bijvoorbeeld de functie die ervoor zorgt dat als een product uitverkocht is, dit op het scherm naar voren komt. Ontbijtmenu's verschijnen alleen in de ochtend en worden automatisch verwisseld met een lunch kaart of diner kaart. Op deze manier heeft de klant nergens omkijken naar.