Een samenwerking tussen JCDecaux en kunstenaar Frankey heeft een aantal prachtige kunstwerken opgeleverd die te zien zijn bij vijf Amsterdamse tramhaltes. De achterzijde van informatiepanelen in de tramhaltes waren ongebruikt. Om hier op een unieke manier invulling aan te geven, werd Frankey gevraagd een blijvend kunstwerk te bedenken.
Ted Baker heeft veel en mooi campagne materiaal welke ze allemaal willen delen met hun klanten. Om deze hoeveelheid op een makkelijke en simpele wijze te vertonen, hebben ze MediaZest gevraagd om te zoeken naar een oplossing. Middels narrowcasting is dit tot een mooi resultaat gekomen.
T-Mobile heeft flink uitgepakt in 6 van hun winkels. Deze vestigingen zijn allemaal voorzien van unieke schermen en architectuur ontwikkeld door Publicis Sapient. Klanten van T-Mobile raken maar niet uitgekeken!
De ultramoderne luchthaven Platov in Rostov, Rusland verwelkomt zijn reizigers met een indrukwekkende expositie over de Russische kozakken. Ook zijn er prachtige virtuele beelden van de rivier de Don.
Het Sir John Monash Centre, in de Somme Frankrijk, herdenkt de Australische soldaten die tijdens de Eerste Wereldoorlog aan het Westfront dienden. Het 1.200m2 grote centrum, dat in 2018 werd geopend, is een hightech museum.
Ben je wel eens bij een TUI shop binnengelopen om een vakantie te boeken? Dan is het je vast opgevallen dat ook zij gebruik maken van narrowcasting, en niet zo maar een beetje! Sinds 2015 heeft TUI, de grootste reisorganisatie van Nederland, ervoor gekozen om narrowcasting te betrekken bij hun verkoopmethode. Het Nederlandse bedrijf First Impression heeft dit project speciaal op maat ontworpen en ontwikkeld.
Een nieuwe technische oplossing is nu live in s’werelds grootste H&M winkel op Time Square, New York. Visualart, Microsoft, H&M en Ombori hebben de handen in een geslagen om de klant ervaring tot een hoger niveau te brengen. Hiervoor hebben zij een “smart mirror” ontwikkeld die werkt op stem en gezichtsherkenning.