Narrowcasting Case Studies

Wat werkt wel en wat werkt niet? Waar moet je voor oppassen en wat moet je vooral niet nalaten?

De aandacht trekken met interactieve videowalls

Heti is soms lastig om in onze visueel en digitaal georiënteerde samenleving de aandacht te trekken van uw klanten of bezoekers door middel van posters of beeldschermen. Maar groot valt vaak wel op! Daarom kunnen interactieve videowalls een effectieve manier zijn om de aandacht van uw klanten te pakken en ze via deze videowall te informeren, of aandacht te vragen voor uw product. Hoe dit werkt? Lees het in deze WhitePaper!

 

Success begint met een strategie: 5 stappen gids

Succes met instore narrowcasting begint met een strategie. Een goede strategie biedt je een stabiele fundering waarop je je digitale communicatie kunt aanpassen. Dit proces wordt samen met twee casestudies in deze whitepaper uitgelegd.
 

Case Study: Narrowcasting bij de Scotiabank

Scotiabank is één van Canada's grootste internationale banken met 19 miljoen klanten in 55 landen over de hele wereld. Zoals veel andere banken maakte Scotiabank voornamelijke gebruik van traditionele manieren om te communiceren met hun klanten, zoals via brieven. Maar Scotiabank wilde ook goed kunnen communiceren met een jonger publiek en deze jonge klanten inlichten over o.a. financiële producten. Om dit te bewerkstelligen communiceert de Scotiabank nu via narrowcasting! Lees er alles over in deze White Paper!

 

Case Study: Narrowcasting als in-store marketing tool

Adverteerders blijven zoeken naar nieuwe mogelijkheden om de doelgroep te bereiken. Narrowcasting speelt hier een belangrijke rol bij.

Benieuwd hoe zij dit in-store inzetten? Lees dan nu verder...