Narrowcasting in de Retail

Wat is handig te weten voor detaillisten die narrowcasting willen inzetten?

Digital Signage, een revolutie binnen de communicatie?

Het digitale tijdperk is hier, en het is hier om te blijven! Nieuwe technologieën die beschikbaar zijn voor bedrijven en individuele personen hebben het media landschap veranderd, en dit wordt door de meeste mensen als positief ervaren. De digitale revolutie heeft de manier waarop bedrijven kunnen adverteren, communiceren en een betere klant ervaring kunnen bieden positief veranderd. Is Digital Signage een revolutie binnen de communicatie?

Case Study: Narrowcasting als in-store marketing tool

Adverteerders blijven zoeken naar nieuwe mogelijkheden om de doelgroep te bereiken. Narrowcasting speelt hier een belangrijke rol bij.

Benieuwd hoe zij dit in-store inzetten? Lees dan nu verder...

Narrowcasting in retail

Winkels moeten onderscheidend zijn. De hedendaagse technologie biedt voor winkels zowel uitdagingen als uitgelezen kansen om zich anders dan concurrenten te profileren. In deze whitepaper leest u hoe de technologie van narrowcasting zo ingezet kan worden binnen de retail dat de doelgroep op exact het juiste moment bereikt wordt. En dat met de boodschap waar de klant op dat moment het meest voor open staat.