SkySymphony Lightshow

Op 17 oktober 2019 is het mediabedrijf Tommy bekroond met 3 trofeeën op de MediaPost Digital Out Of Home Awards. De SkySymphony Lightshow Mowgli was hier de grote winnaar van onder andere de prestigieuze Best in Show Award. De Digital Out of Home Awards bekronen de meest creatieve, innovatieve en effectieve advertenties in digitale out-of-home media.


Voor de release van Mowgli - Netflix's versie van The Jungle Book, heeft Netflix het Resorts World Genting, een casino/hotel in Maleisië omgetoverd tot jungle met een meeslepende SkySymphony Light Show.
Bedacht vanuit het oogpunt van Kaa, de krachtige 100-jarige python van de jungle, creëerde het mediabedrijf Tommy een drie minuten durende jungle ervaring op 28 (!) schermen. Daarnaast zorgde een 4D-lichtshow voor prachtige levendige details zoals zwevende afbeeldingen van handen, poten en een Netflix-logo maakte dat aan het einde verscheen met de slogan: "“Only on Netflix: Try One Month Free.” After all, it’s a jungle out there."


Nieuwsgierig? Bekijk dan hier het filmpje!