Narrowcasting ingezet als onbemande servicedesk.

Amerikaanse autofabrikant Ford heeft recent de eerste onbemande servicedesk geopend in Albuquerque (VS). Deze servicedesk is in samenwerking met het Japanse bedrijf Panasonic ontwikkeld. Via deze servicedesk hebben klanten nu de mogelijkheid om hun auto 24/7 te brengen en halen.


 

Dit innovatieve systeem bestaat uit een touchscreen, pinautomaat en een geavanceerde kluis die de autosleutels beheert. 

Het gebruiksprincipe is simpel, door middel van een klantenpas kan men toegang krijgen tot het touchscreen. De afspraak die gemaakt is door de klant wordt getoond op het scherm. Op het moment dat de klant deze afspraak bevestigt kan de autosleutel achtergelaten worden in een kluis. Voor klanten die hun auto komen ophalen bestaat er de mogelijkheid om op het touchscreen te zien welke werkzaamheden er aan de auto zijn verricht. Vervolgens wordt na betaling via pinpas of creditcard de sleutel vrijgegeven en kan de klant zijn auto meenemen.

 

Op dit moment bevindt de onbemande servicedesk zich in de testfase. Als de test succesvol blijkt te zijn dan wordt het systeem uitgerold over de rest van Amerika. 

 

Meer weten? Bekijk onderstaand filmpje voor meer informatie!

 

Reacties

zo lang je maar niet met de klant hoeft te praten maar wel laten betalen, ookal is de klant niet tevreden... ja fantastische ontwikkeling...iets om trots op te zijn...
By Anoniem (niet gecontroleerd)

Hi to every body, it's my first pay a visit of this weblog; this website contains remarkable and actually good material for readers. my web page :: foot pain doctor; dedelutzi.jimdo.com,
By Anoniem (niet gecontroleerd)

Im genuinely enjoying the style and layout of one's website. Its a very uncomplicated on the eyes which makes it a great deal much more enjoyable for me to come here and pay a visit to far more typically. Did you hire out a designer to make your theme? Excellent perform! ebdegeaakbddfkbg
By Anoniem (niet gecontroleerd)

Reactie toevoegen